صدر زرداری، وزیرِ اعظم شہباز شریف و دیگر کی ایسٹر کی مبارکباد

ـــ فائل فوٹو

صدرِ مملکت آصف  علی زرداری نے ایسٹر کے موقع پر مسیحی برادری کو مبارکباد دی ہے۔

آصف زرداری نے مسیحی برادری کے مذہبی تہوار ایسٹر کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ مسیحی برادری پاکستان کا قیمتی اثاثہ ہے، مسیحی برادری نے پاکستان کی ترقی و خوشحالی میں بڑھ چڑھ کر حصّہ لیا ہے۔

اُنہوں نے کہا کہ آج ہم پاکستان کی ترقی میں اقلیتوں کے کردار کو سراہتے ہیں

صدر مملکت نے کہا کہ آئین پاکستان تمام اقلیتوں کے حقوق کی ضمانت دیتا ہے، ملک کی ترقی و خوشحالی کے لیے اقلیتوں سمیت پوری قوم کو مل کر کام کرنا ہوگا۔

وزیراعظم شہباز شریف نے ایسٹر کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا کہ ایسٹر کے تہوار پر پاکستان اور دنیا بھر کی مسیحی برادری کو مبارکباد دیتا ہوں۔

اُنہوں نے کہا کہ ایسٹرحضرت عیسیٰ علیہ السلام کے پیار، رواداری اور عفو و درگزر کی یاد دلاتا ہے اور انہی اقدار کو اپناتے ہوئے ہم دنیا کو امن و آشتی کا گہوارہ بنا سکتے ہیں۔

شہباز شریف نے کہا کہ پاکستان کے قیام اور اس کی سماجی و اقتصادی ترقی میں مسیحی برادری کا بڑا کردار ہے، ہمیں فخر ہے پاکستان مختلف عقائد اور ثقافتوں کا خوبصورت امتزاج ہے، آئیں ہم روادار اور مربوط معاشرے کی تعمیر کے لیے متحد ہو کر کام کریں۔

گورنرخیبر پختون خوا غلام علی نے مسیحی برادری کو ایسٹر کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہے کہ ایسٹر محبت اور باہمی احترام کے جذبے کا نام ہے۔

اُنہوں نے کہا کہ مسیحی برادری کا صوبے کی ترقی میں اہم کردار ہے اور تمام اقلیتوں کو شخصی و مذہبی تمام حقوق کا مکمل تحفظ حاصل ہے۔

غلام علی نے مزید کہا کہ روشن، بہتر اور خوش حال مستقبل کے لیے متحد ہو کر آگے بڑھنا ہو گا۔

وزیر بلدیات پنجاب ذیشان رفیق نے ایسٹر کے موقع پر مسیحی برادری کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ ہم مسیحی برادری کی خوشیوں میں برابر کے شریک ہیں۔

اُنہوں نے کہا کہ ایسٹر کا تہوار دنیا کو رواداری اور امن کا پیغام دیتا ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں